Tuesday, April 18, 2006

Kaboom?









Znowu Gmach Aerodynamiki. Fajne miejsce.

2 comments:

Anonymous said...

Kaboom w godzinach od 10 do 18 ;) (o ile dobrze widzę).

Zauważam u Ciebie zainteresowanie "fakturą" czy jak to nazwać. Ja się trochę boję robić takich fot, bo osoby interesujące się fotografią zwrócą na to uwagę, ale "zwykli" oglądacze uznają, że to jest "bez sensu", no a ja bym chciał, żeby wszyscy sens widzieli... No ale wiadomo -wszystkim na raz się nie dogodzi, a Twoje foty mi się podobają (zwłaszcza ostatnia).

Pozdrawiam poświątecznie!

Anonymous said...

Fajnie, że się podobają. Dopóki mi nie napisałeś to nawet nie umiałem sprecyzować co mi się podoba w tych budynkach, cegłach, rdzy itp., ale teraz się zorientowałem, że faktycznie można to nazwać fakturą. Staram się po prostu robić zdjęcia ciekawe, a że nie mam jeszcze podejścia do ludzi i ciężko mi ich focić, bo zazwyczaj się ich boję :), to fotografując rzeczy martwe skupiam się na kształcie, kolorze i fakturze właśnie. Z widoczkami też ciężko, bo wszędzie ciasno w tym moim mieście :) Może jak w końcu będę miał chwilę na jakiś spacer, to coś nowego się na moich zdjęciach pojawi, bo na razie to wszystko jest tak "przy okazji".

Dzięki i nawzajem :)